Inici » Presentació d’Anónimos’ al Casal de barri de Prosperitat

Presentació d’Anónimos’ al Casal de barri de Prosperitat

Ahir, dimecres 2 de juliol, 112Books va organitzar la presentació del fotollibre Anónimos al Casal de barri de Prosperitat, amb la col·laboració del col·lectiu literari Paraules Indòmites. Aquesta presentació forma part dels projectes culturals que l’editorial impulsa per donar visibilitat a noves narratives fotogràfiques i literàries.

Autors i projecte

Els autors, Mario Ortiz i Joan Linux, van compartir amb el públic els detalls del llibre Anónimos, más allá de las apariencias, explicant el procés creatiu i la combinació de fotografia i narrativa. L’acte va incloure la lectura d’un dels vint relats del llibre, oferint una experiència directa i immersiva als assistents.

Participació del públic

El públic, principalment veïns i veïnes del barri, va participar activament amb preguntes sobre els personatges i el procés de creació. Aquesta interacció reforça l’objectiu de 112Books de connectar comunitats amb projectes culturals i fomentar la implicació local.

Fotografies i record

L’amic Manel O. Company va documentar l’acte amb fotografies que mostren la bona acollida del llibre al barri.

Contacte i disponibilitat

Si voleu acollir la presentació d’Anónimos en altres centres culturals o espais artístics, podeu contactar directament amb 112Books. El llibre també està disponible a la nostra botiga en línia per a qui vulgui adquirir-lo immediatament.


Comentaris

Deixa un comentari

L’adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *