Inici » “Preses falses” arriba al Calella Harmònica Festival

“Preses falses” arriba al Calella Harmònica Festival

Exposició de Joan Linux al Calella Harmònica Festival

El dissabte 13 de setembre es presentarà l’exposició Preses falses del fotògraf Joan Linux dins la quarta edició del Calella Harmònica Festival.

La mostra es podrà visitar del 11 al 14 de setembre a la carpa del festival, situada a la platja de Garbí, al centre de Calella i a només tres minuts de l’estació de tren.


Què és Preses falses?

Preses falses és alhora una exposició i un llibre fotogràfic. Reuneix les imatges descartades del projecte 40 anys de Blues a Barcelona, en què Joan Linux ha treballat durant més de cinc anys.

Aquestes fotografies són retrats realitzats amb mig format mitjançant una Hasselblad 500 CM dels anys seixanta. El mateix autor les ha revelat de manera artesanal al seu laboratori.


El projecte “40 anys de Blues a Barcelona”

El projecte complet, ara en fase final, inclou també retrats en gran format 8×10”.

A més, hi apareixen les biografies de més de 150 músics i figures clau, juntament amb una crònica històrica de quatre dècades de Blues a Barcelona.


Un festival únic dedicat a l’harmònica

El Calella Harmònica Festival és un esdeveniment singular i pioner. És l’únic festival de l’Estat dedicat exclusivament a l’harmònica.

Durant quatre dies, converteix Calella en punt de trobada de músics, estudiants i aficionats vinguts d’arreu del món.


El festival en imatges


Comentaris

Deixa un comentari

L’adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *